SpaTime Spa Pure vrečke 0,4 kg
Opis
SpaTime Spa Pure je bistveno razkužilo za tedensko vzdrževalno nego.
Uporaba
Posebna formula v SpaTime Spa Pure omogoča učinkovito preprečevanje težav pri čiščenju vode. SpaTime Spa Pure zagotavlja dodatno dezinfekcijo in ohranja vodo kristalno čisto. SpaTime Spa Pure se lahko uporablja tudi, če je voda postala motna ali razbarvana. SpaTime Spa Pure se lahko uporablja z vsemi metodami čiščenja. SpaTime Spa Pure je nepogrešljiv izdelek za vsakega lastnika masažne kadi.
Prednosti
• Voda v masažnem bazenu postane kristalno čista
• Dodatna higienska zaščita
• Predhodno odmerjene vrečke zagotavljajo enostavno doziranje neposredno v masažno kad
Opis izdelka
Bela granulirana snov Vsebuje: 100 g izdelka vsebuje 73,1 g natrijevega troklozen dihidrata, 19 g dinatrijevega peroksodisulfata
Priporočila za odmerjanje
Vsebino vrečke »SpaTime Spa Pure« enkrat tedensko dodajte v vodo masažnega bazena, pri čemer naj bo obtočna črpalka vklopljena, po možnosti ob drugem času kot glavno razkužilo. Pokrov pustite odprt 15 minut. Po 15 minutah je masažni bazen ponovno pripravljen za uporabo.
1 vrečka na m3 (1000 l) vsak teden
Pomembne informacije
Ta izdelek se sme uporabljati izključno za navedeni namen.
Pozor!
Potrošniki morajo upoštevati ukrepe za varnost in zdravje pri delu ter ravnanje z odpadki, navedene na etiketi in v varnostnem listu.
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.