Garancija in vračilo

Za vse izdelke veljajo garancijski roki proizvajalca.

V državah EU velja direktiva 1999/44/EC, ki predvideva najmanj 24-mesečno garancijsko dobo.
Ob oddaji izdelka v garancijsko popravilo je potrebno imeti nakupni dokument ali izpolnjen garancijski list.
Če se izdelek poškoduje pred potekom navedenega garancijskega roka, se garancijsko popravilo izvede brezplačno.


Garancijske obveznosti ne veljajo :

  • za pokvarjene vire svetlobe;
  • izdelek se ne uporablja v skladu s predvidenim namenom (v komercialne, proizvodne namene ali brez izpolnjevanja zahtev, navedenih v navodilih za uporabo);
  • je bilo opravljeno kakršno koli lastno popravilo, tesnila so poškodovana, obstajajo znaki poseganja v izdelek itd.;
  • obstaja mehanska poškodba ohišja izdelka ali drugih delov;
  • izdelek je bil nepravilno priključen na vir napajanja ali poškodovan zaradi previsokih impulzov napajalne napetosti med elektroinštalacijskimi deli v razdelilnih postajah, distribucijskih objektih itd.;
  • je izdelek poškodovan zaradi strele, ognja, vode ali drugih elementov, agresivnih snovi, tekočin itd.;
  • za priključke izdelkov, dodatke, dele in enote z omejeno življenjsko dobo.

Kupec ima pravico, da v 14 dneh odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov, razen v primeru izjem iz drugega odstavka tega člena. (brez navedbe razloga in drugih stroškov, razen tistih, ki so navedeni v členu 6.22811 tega kodeksa.

Pravica kupca do odstopa od pogodbe na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov , ne velja za naslednje pogodbe:

1) za pogodbe o storitvah, po katerih so storitve v celoti opravljene uporabniku in ki določajo obveznost uporabnika plačati ceno, če ima uporabnik izrecno soglasje in priznanje, da bo izgubil pravico do odstopa od pogodbe, ko podjetnik v celoti izpolnjuje pogodbo, pridobljeno pred začetkom storitve;

2) za pogodbe, po katerih je cena prodanega blaga ali opravljenih storitev odvisna od nihanj na finančnem trgu v odstopnem roku iz prvega odstavka tega člena;

3) pogodbe za blago, izdelano po posebnih navodilih uporabnika, to je za blago, ki ni predizdelano in je izdelano po osebni izbiri ali navodilu uporabnika, ne glede na to, ali je blago že v proizvodnji ali ne, ali za blago, so jasno prilagojeni osebnim potrebam uporabnika;

Pakiranje

Vsem kupcem priporočamo, da ohranijo originalno embalažo izdelka, če je potreben garancijski servis - to je zahteva nekaterih proizvajalcev. Iz izdelka in embalaže ni mogoče odstraniti serijske številke izdelka ali drugih pomembnih podatkov, ki so potrebni za identifikacijo izdelka.

 

Postopek vračila izdelka

Če obstajajo razlogi, zaradi katerih kupljeni izdelek ne ustreza, ima kupec pravico, da ga vrne prodajalcu v 14 koledarskih dneh od prevzema izdelka.

POMEMBNO: Prosimo, da reklamacijo zaradi nepravilne konfiguracije izdelka, poškodb ali drugih neskladij oddate najkasneje v 24 urah. od trenutka prevzema paketa (od trenutka, ko kurirju s podpisom potrdite prevzem paketa). Priporočamo, da se pred vračilom blaga dogovorite z odgovornim delavcem po elektronski pošti. po pošti: [email protected] ali po telefonu +370 609 14143 glede vračila izdelka, ki vam bo pomagal pri vseh vprašanjih.

Prodajalec se v skladu z zakonsko določenim postopkom zavezuje, da bo kupcu vrnil vse stroške, ki jih je kupec plačal, vključno s stroški dostave blaga, ki jih je plačal kupec, nemudoma, najkasneje pa v štirinajstih dneh od dneva, ko je je prejel obvestilo kupca o odstopu od pogodbe. Če kupec odstopi od pogodbe, nosi kupec neposredne stroške vračila blaga.

Če kupec noče prevzeti dobavljenega blaga brez napake, mora plačati stroške pošiljanja vračila blaga k nam.

Vrnjen izdelek mora biti neuporabljen in v originalni embalaži, razen v vakuumski prozorni embalaži.

Vse tovarniške nalepke, vključno s serijsko številko, morajo biti na izdelku in/ali njegovi embalaži.

Če je bil kupcu prodan neživilski izdelek neustrezne kakovosti in se prodajalec s kupcem ni pogovoril o njegovih pomanjkljivostih, ima kupec pravico zahtevati od prodajalca:

  • zamenjati izdelek neustrezne kakovosti z izdelkom ustrezne kakovosti;
  • ustrezno znižati ceno izdelka;
  • v razumnem roku brezplačno odpraviti napake na izdelku;
  • povrniti stroške odprave napak na izdelku, če jih prodajalec ni odpravil v razumnem roku, je potrošnik napake odpravil sam ali s pomočjo tretjih oseb;
  • enostransko prekiniti kupoprodajno pogodbo in zahtevati vračilo plačanega denarja za izdelek.


Blago se zamenja ali vrne na mestu nakupa ali na drugem mestu, ki ga navede prodajalec in je za kupca primerno. Kupec poda prodajalcu pisni zahtevek z navedbo napak blaga. Vlogi je priložen blagajniški račun ali kupoprodajni račun ali drug dokument, ki potrjuje nakup-prodajo blaga pri tem prodajalcu in garancijski list (če je za prodano blago določen garancijski rok kakovosti).

Če kupcu oblika, velikost, barva, model ali popolnost kupljenega izdelka ni všeč, ga ima pravico zamenjati z enakim izdelkom v štirinajstih dneh od dneva prodaje neživilskega blaga, razen če prodajalec določite daljše obdobje.

Če prodajalec nima izdelka, primernega za zamenjavo, ima kupec pravico, da izdelek v navedenem roku vrne prodajalcu in izterja zanj plačani denar.

V primeru spora glede spremembe videza izdelka ali poškodbe izdelka se mora prodajalec pisno obrniti na Državno inšpekcijo za neživilske proizvode in po prejemu pisnih ugotovitev le-te nemudoma obvestiti kupca.