Parafinsko olje Stelon za savno, 5 l
Šifra: DAZ087

Parafinsko olje Stelon za savno, 5 l

€ 55.00
Cene veljajo brez stroškov dostave
Čas dostave
Izdelek se lahko nekoliko razlikuje od tistega na sliki.

Parafinsko olje je nestrupen, okolju prijazen izdelek, ki je kot nalašč za zaščito klopi v savnah in opažev. Parafinsko olje ščiti površino lesa pred vlago in omogoča lažje čiščenje. Ker parafinsko olje prodira globoko v zrna lesa, preprečuje vstop drugih snovi v les. Parafinsko olje je brezbarvno, obdelava olja pa poglablja različne odtenke zrn lesa. Parafinsko olje je primerno za vse vrste lesa; še posebej dober je za toplotno obdelani les in črno jelšo.

Poleg klopi za savne in opaže lahko parafinsko olje Stelon uporabljamo tudi za zaščito drugih notranjih lesenih površin, kot je pohištvo s furnirno površino in neobdelane površine, kot so deske za rezanje. Parafinsko olje lahko uporabimo tudi kot masažno olje.

Parafinsko olje je enostavno za uporabo

Parafinsko olje nanesemo na neobdelano površino lesa z gobo ali krpo, ki ne pušča vlaken. Pred obdelavo olja je treba klop za savno očistiti in pustiti, da se posuši. Obarvano in zatemnjeno klop je treba pred obdelavo olja obrusiti. Parafinsko olje je treba nanašati v suhih razmerah: vlaga pod 80% in temperatura najmanj 5 ° C. Najboljši rezultat dosežemo, če savno pred tretmajem segrejemo na približno 50 ° C.

Obdelavo parafinskega olja je treba ponoviti, če olje les takoj absorbira. Po obdelavi odvečno olje obrišite s klopi. Uporabljene gobice ali krpe lahko očistite z vodo ali odstranite z običajnimi gospodinjskimi odpadki. Uporabljene gobice ali krpe se ne vnamejo.

Prostornina: 5 l

Zmogljivost posipanja: 8-15 m 2 / l

Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.

Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.

Dostava je vedno na voljo.

Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.

Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.

Rok dostave na spletni strani je okviren.

Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.

Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.

NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.


Cene dostave na dom

Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.

Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).

Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.

Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.

 

Zbiranje blaga

Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.

Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.

Vračilo blaga

Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.

Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:

1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.

2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.

3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]

NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.

Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.

Podobni izdelki

Podobni izdelki