Krmilna enota HARVIA Xenio Infra CX36I
Opis
Nadzorna plošča krmilne enote Xenio ponuja sodoben in subtilno eleganten vmesnik za upravljanje srca savne, pa naj gre za tradicionalni električni grelec, kombinirani grelnik s parnim kotlom ali infrardeči sevalnik. Kompaktno, a pregledno nadzorno ploščo na dotik je mogoče površinsko namestiti v skoraj kateri koli prostor – savno, kopalnico, garderobo ali celo dnevno sobo. Nadzorna plošča vam pokaže, kdaj ima savna pravo temperaturo za kopanje.
HARVIA Xenio
- Sodobna paleta krmilnih enot omogoča natančno in enostavno uporabo grelnikov ali infrardečih sevalnikov.
- Elegantna nadzorna plošča na dotik.
- Obsežen nabor funkcij: nadzor časa delovanja, temperature, osvetlitve in ventilatorja z nadzorne plošče.
- Nadzorno ploščo lahko pritrdite na steno ali vdelate v površino, da ustvarite gladek videz.
HARVIA Xenio Infra CX36I
- Za nadzor infrardeče kabine
- Območje nastavitve temperature 25–50 ˚C
- Območje nastavitve časa delovanja 1–12 h
- Nadzor osvetlitve
- Največja moč 3,6 kW
- Napajalna napetost agregata 230 V 1N~
- Multidrive (maks. 8 agregatov)
Napajalna enota
Vsaka krmilna enota HARVIA Xenio je opremljena z napajalno enoto, ki je nameščena na suhem mestu zunaj prostora savne.
Rezervni deli, primerni za to centralo:
Technical specification
- Garancija (leta) 2
- Izhodna moč grelnika max (kW) 3.6
- Mere širina (mm) 85
- Mere višina (mm) 110
- Mere globina (mm) 24
- Čas prednastavitve (h) 1 - 12
- Nastavljiva temperatura min-max ° C 25 - 50
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.