Komplet za vzdrževanje masažne kadi ali masažne kadi, brez klora
Šifra: set-4541508-42232150

Komplet za vzdrževanje masažne kadi ali masažne kadi, brez klora

€ 120.00
Cene veljajo brez stroškov dostave
Čas dostave
Izdelek se lahko nekoliko razlikuje od tistega na sliki.

Komplet za vzdrževanje masažne kadi ali spa centra, brez filtra. Če so šobe kromirane, uporabite razkužila brez klora.

Ta komplet vsebuje vse, kar potrebujete za ohranjanje čiste vode.

Komplet vključuje:

  1. Aktivni kisik v granulah SPA, 1 kg
  2. Aktivator aktivnega kisika v granulah Bayroplus SPA, 1 l
  3. Sredstvo proti algam za masažne kadi Desalgine Jet, 1 l
  4. pH regulator pH-minus, 1,5 kg

Koraki za nego bazenske vode:

  1. Preden spustimo vodo v bazen, njegove stene namažemo s sredstvom proti algam - Desalgine Jet.
  2. Dodajte vodo.
  3. Preizkusite vodo z testerjem vode pH/O2.
  4. V spaju uporabljajte granule aktivnega kisika.
  5. Uporabite aktivator kisika v granulah Bayroplus SPA.
  6. Če so pH kazalniki vode previsoki - uporabimo orodje PH-minus.

Priporočen pH vode za zagotovitev učinkovitosti dezinfekcije: 7,0–7,4. Za testiranje vode priporočamo nakup testerja za vodo pH/O2.

 

POZOR! Izdelki so škodljivi za zdravje pri zaužitju. Hudo poškoduje oči. Hudo prizadene dihala. Zelo strupeno za vodne organizme, povzroča dolgotrajne spremembe. Ob stiku s kislino se sproščajo strupeni plini.

Opozorilo!: Ne uporabljajte z drugimi kemikalijami. Po uporabi si temeljito umijte roke. Obvezno je treba upoštevati varnostne in zdravstvene ukrepe ter ukrepe za ravnanje z odpadki, navedene na etiketi in varnostnem listu.
Biocidne proizvode uporabljajte varno. Pred uporabo vedno preberite etiketo in informacije o izdelku.

Pogoji shranjevanja: hranite na hladnem mestu, vendar ne pri temperaturah pod ničlo. Embalaža mora biti tesno zaprta, hranite izven dosega otrok, zaščiteno pred neposredno sončno svetlobo.

Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.

Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.

Dostava je vedno na voljo.

Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.

Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.

Rok dostave na spletni strani je okviren.

Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.

Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.

NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.


Cene dostave na dom

Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.

Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).

Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.

Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.

 

Zbiranje blaga

Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.

Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.

Vračilo blaga

Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.

Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:

1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.

2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.

3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]

NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.

Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.

Podobni izdelki

Podobni izdelki