Kapa za savno - Temno siva
Opis
Klobuk iz filca za savno. Sestava: 100% volna.
Ljubitelji savne že dolgo uporabljajo klobuke v savni in kopalnici. So zelo pomemben element kulture savnanja. Savna in kapa za savno opravljata zelo pomembno funkcijo - ščitita glavo pred pregrevanjem, kar lahko privede do slabega zdravja. Poleg tega je kapa za savno nepogrešljiva za ženske, saj ščiti lase pred negativnimi vplivi visoke temperature in vlage.
Klobuk iz klobučevine
Kapa za savno je izdelana iz polstene volne. Gre za material, katerega pomembna in uporabna lastnost je v tem primeru nizka toplotna prevodnost. Polst je volnena, vendar je lahka, fino izdelana, brez vonja po volni. Klobuk iz filca za savne - mehke teksture, prijeten na dotik.
Kakšna mora biti kapa za savno?
Optimalna kapa za savno je tradicionalno v obliki kape, saj se vrh kape ne dotika glave. Posledično se v notranjosti ustvari zračna reža, ki ustvarja tudi toplotno pregrado, ki preprečuje segrevanje glave. Da pa bi zagotovili optimalno temperaturo v notranjosti kape, je pomembno upoštevati eno preprosto pravilo – pred vstopom v parno kopel si je potrebno nadeti savno kapo. Lasje naj bodo hkrati suhi, saj mokri postanejo dober prevodnik toplote, kar bistveno zmanjša pozitivni učinek pokrivala. Poleg tega savna kapa, ki ščiti pred pregrevanjem, ščiti lase pred poškodbami vročega zraka, zaradi česar so krhki in lomljivi.
Lasišče je najbolj občutljiv del glave, skozi katerega izhlapi približno 50 % tekočine iz telesa. Zato je obvezno pokritje tega območja v parni sobi.
Kapa za savno je obvezna
Le redki pozabijo na brisačo, ko v savno prinesejo pripomočke, vendar se vsi ne spomnijo na pokrivalo, čeprav je od njegove kakovosti odvisna kakovost savnanja.
Kapa za savno ni modna muha ali poklon modi, je nuja. Ustvarja "toplotni učinek", torej vzdržuje konstantno temperaturo kljub nihanju temperature okolja. Najšibkejši del človeškega telesa v savni je glava. Zato je njegova zaščita pred toplotnim šokom pomembna pri pripravi savnanja. Temperatura zraka v parni savni je najvišja na vrhu, zato je površina glave zelo vroča. Mnogi zapustijo parno sobo zaradi pregretja glave, čeprav telo in noge še niso pravilno ogreti. Kapa za savno vam omogoča, da se sprostite malo dlje in z užitkom.
Kakšne so verjetne posledice neuporabe pokrivala za savno?
Posebej oblikovana kapa za savno ščiti pred pregrevanjem. V nasprotnem primeru obstaja večja verjetnost, da boste imeli glavobole, šibkost, slabost, temnjenje pred očmi po savnanju, omedlevico ali še hujše posledice malomarnosti.
Nega pokrival za savno
Izdelki iz volne, filca in lanu so udobni in praktični, vendar zahtevajo preprosta pravila vzdrževanja. Po 2-3 obiskih je treba kapo savne oprati. Perejo se samo ročno, pri temperaturi, ki ne presega 30 stopinj. Po pranju ali uporabi dobro odcedite. Če sledite tem preprostim zahtevam, bo vlakno trajalo zelo dolgo.
Technical specification
- Država proizvajalka LT
- Utež 0.2000
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.