Hidromasažni bazen NOVITEK ROPI COMFORT XS
Opis
Masažne kadi Novitek, izdelane na Finskem, so zasnovane za severne razmere – vzdržijo preizkus časa in vremena ter desetletja dobro skrbijo za svoje lastnike. Vse zunanje masažne kadi Novitek so ročno izdelane od začetka do konca v tovarni v mestu Salo na jugozahodu Finske. Zunanje masažne kadi Novitek nosijo logotip Key Flag kot znak finske izdelave. Pri izdelavi zunanjih masažnih kadi se uporabljajo samo najboljši materiali in komponente. Nadzorno ploščo, krmilno enoto, grelec, šobe in regulatorje izdeluje Balboa, vodilni ameriški proizvajalec na svetu. Naše masažne kadi so med proizvodnim procesom podvržene strogemu nadzoru kakovosti. Vsaka masažna kad je tudi tovarniško testirana z vodo, preden se pošlje stranki.
Ropi sprosti do tri kopalce hkrati. Eleganca in ergonomija te kompaktne masažne kadi nista bili ogroženi. Ropi je odlična izbira za pare ali kadar je prostor omejen. Ko izberete Ropi, sklepate kompromis samo glede velikosti, ne kakovosti.
Tehnični podatki:
- Dimenzije: 160 x 190 x 93 cm (DxŠxV).
- Število sedežev: 1 kos.
- Število ležalnikov: 2 kom.
- Masažne šobe: 25 kos.
- Volumen vode: 900 litrov.
- Teža brez vode: 220 kg.
- Zunanji zaključni material: UPM kompozit.
- Električni priključek: 2 x 16A (230V)
- Masažne črpalke: 1x1,5 kW
- Filtrirna črpalka: Comfort Separate
- Daljinski upravljalnik TP500
- LED osvetlitev
- Ozonator
Dodatki:
Pomožni grelec
Dodatni grelec hitreje segreje vodo na nastavljeno temperaturo in ohranja temperaturo tudi v najnižjih temperaturah.
Za višje zemljepisne širine ali če je lokacija sploh vetrovna, vedno priporočamo, da za vaš bazen izberete tovarniško vgrajen pospeševalni grelec 3kW.
ControlMySpa daljinski upravljalnik
ControlMySpa daljinski nadzor bazena je zasnovan za večjo prilagodljivost in enostavnost uporabe.
Aplikacija vam omogoča, da ste povezani s svojim zdraviliščem preko svoje mobilne naprave, kjerkoli že ste.
Med drugim lahko nadzorujete temperaturo, urnik, upravljate luči in prejemate obvestila.
Dvodelna obloga
Vgradne obloge so absolutna izbira, ko je masažna kad vgrajena v teraso 40 cm.
S tem opažem lahko masažno kad potopite v teraso brez ločenih vzdrževalnih loput, vgrajenih v teraso.
Obloga za umivalnik je lahko postavljena največ 40 cm od dna masažne kadi do vrha terase.
Vendar upoštevajte, da morate ob vsaki ravni steni masažne kadi pustiti vsaj 50 cm prostora, da boste imeli dovolj prostora za
vzdrževanje.
Terme so dolgoročna naložba in jih je mogoče tudi prestaviti. Tudi če bazena ne potopite takoj, vam vgradne obloge omogočajo, da to storite pozneje.
Dvodelni opažni opaž je urejen in nemoteč. Vizualne razlike med vgradnimi in običajnimi opaži ni.
UV SANITIZER
UV svetloba uniči 99 % škodljivih virusov, bakterij in patogenov brez dodajanja škodljivih kemikalij ali plinov v vodo.
Technical specification
- Število ležalnikov 2 kos.
- Število sedežev 1 kos.
- Garancija (leta) 2
- Država proizvajalka Finska
- Dolžina (mm) 1600
- Širina, mm 1900
- Višina, mm 930
- Utež 220
- Napajalna napetost, faza 2 x 16A (230V)
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.