Dodatni grelec za masažno kad HARVIA 3000W / 230 V pr
Opis
HARVIA'S dodatni grelec je visokokakovosten električni grelec, ki je izdelan in zasnovan na Finskem za uporabo na prostem z masažnimi kadmi. Dodatni grelec ohranja temperaturo vode enakomerno in pospešuje segrevanje vode. Ko se dodatni grelec uporablja skupaj s pečjo masažne kadi, pospeši ogrevanje vode. Za vzdrževanje temperature vode lahko grelec uporabljate tudi samostojno.
Dodatni grelec je varna za uporabo in ekološka rešitev za ogrevanje masažne kadi. Grelnik je enostavno priključiti na peč in priključiti na električno omrežje. Samo temperaturo grelnika morate prilagoditi svojim potrebam.
Skrbno izbrani materiali in komponente zagotavljajo visoko kakovost in dolgo življenjsko dobo grelnika. Ogrodje grelnika je v celoti izdelano iz močnega nerjavečega jekla, grelni elementi pa iz titana. Grelec je enostaven za vzdrževanje, po potrebi pa so na voljo tudi rezervni deli.
- Visokokakovosten dodatni grelec (3000W/230VAC) za masažne kadi, možnost priklopa poleg peči masažne kadi
- Enostaven za namestitev – priključite ga na električno omrežje in prilagodite temperaturo grelnika svojim potrebam
- Narejen za uporabo na prostem (IP44) in ga je mogoče shranjevati v hladnih pogojih
- Deluje s prostim kroženjem vode in za delovanje ne potrebuje črpalke
- Primeren za vzdrževanje temperature vode v masažni kadi in se lahko uporablja tudi samostojno brez peči
- Podaljša čas segrevanja masažne kadi in izenači temperaturo vode
- Nadzorujte temperaturo s termostatom. Nastavljiva temperatura vode pribl. 10-40 °C
- Ponastavljiva zaščita pred pregrevanjem za preprečevanje pregrevanja in poškodb
- Zmanjša potrebo po kurjenju lesa.
- Temperatura okolja min -20 °C
- Temperatura okolice največ 40 °C
- Temperatura skladiščenja min 0 °C
Dopolnite svoje savnanje s kolekcijo Harvia Legend:
Technical specification
- Garancija (leta) 2
- Izhodna moč (kW) 3
- Mere širina (mm) 445
- Mere višina (mm) 130
- Mere globina (mm) 210
- Teža (kg) 5.1
Navodila
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.