Darilni set v darilni škatli LEMON. Med, eterično olje in dišavna esenca
Opis
Pripravljen dati! Set je lepo zapakiran v darilni škatli.
Darilni set "Limona":
Masaža med . Mešanica medu in eteričnih olj sivke, limone, mete za masažo telesa med savnanjem. Uporablja se za regeneracijo kože. Primerno za vse tipe kože. Teža - 250 g.
Med je ena najboljših naravnih snovi za nego, vlaženje in toniranje kože. Odvaja vlago iz zraka in daje koži občutek nežne svežine in prijetne toplote v telesu. Pri uporabi medu med savnanjem je priporočljivo, da ga hranite v savni, da postane tekoč. Za ogreto kožo je priporočljiv nežen nanos in masaža z mešanico medu. Ostanite v topli sobi ali parni sobi 10-15 minut, dokler se telo ne ogreje in začne potiti. Nato se oprhajte s toplo vodo brez uporabe mila in šampona.
Eterično olje mete . Eterično olje mete pridobivajo iz poprove mete (Mentha piperita L.) s hidrodestilacijo. Olje se uporablja pri različnih prebavnih motnjah, spodbuja delovanje jeter, zmanjšuje sestavo žolča. Eterično olje mete se odlično bori proti slabemu zadahu, ki ga povzročajo prebavne motnje, polomljeni zobje ali kajenje, pomaga pri prehladih: vnetju sinusov, bronhitisu, vnetju zgornjih dihalnih poti, astmi. V aromaterapiji se eterično olje uporablja pri oslabelem telesu, zmanjšuje utrujenost in depresijo. Odpravlja glavobole, mišične krče, krepi stene krvnih žil. V dermatologiji se eterično olje mete uporablja za nego razdražene, počrnele kože, pri zdravljenju dermatitisa, ekcema, urtikarije.
Indikacije : želodčni krči, kolike, driska, slabost; laringitis, bronhitis, gripa, vnetje zgornjih dihalnih poti; vnetje kože, ogrci, herpes, dermatitis, srbenje, piki insektov; menstrualne motnje; migrena, vrtoglavica, hemoroidi, zobobol; jeza, strah, duševna utrujenost, nevralgija; bolečine v mišicah, krčne žile (če ni vozličev in vnetja). Način in pot uporabe . Za kopel : 9-10 kapljic (kapljice raztopite v kozarcu kefirja, jogurta, mleka ali smetane ali žlici rastlinskega olja ali zmešajte z malo medu). Za masažo : 6-7 kapljic v 20 g eteričnega olja: breskve, jojobe, mandljev, marelic, pšeničnih kalčkov, cedrovih oreščkov. Doma lahko kot glavno olje uporabimo koruzno, olivno ali sojino olje. Inhalacija : 2-4 kapljice v 1 liter vrele vode. Za aromatično svetilko : 1-2 kapljici na 5 m2 prostora. POZOR ! Ne uporabljajte med nosečnostjo. Ne uporabljajte v kombinaciji s kemoterapijo. Pred uporabo opravite test tolerance eteričnega olja. Samo za zunanjo uporabo!
Aromatična esenca RENTO "Limona" . Aromatična esenca Rento, vonj limone. Prostornina - 400 ml. Uporaba: 40 - 50 ml dišave zmešamo s 4 L vode in vlijemo na vroče kamne za savno. Kakovosten izdelek narejen na Finskem! Rento je družinsko podjetje s sedežem na Finskem. Dolgoletna tradicija finskega savnanja ter izjemna kakovost in dizajn izdelkov Rento ustvarjajo pravi občutek v kopalnici. To so izdelki z elegantnim, preprostim in čistim dizajnom, ki odražajo vse najboljše tradicije finske kakovosti. Od leta 2012 izdelki Rento krasijo savne verige luksuznih hotelov Scandic Tampere Station.
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.