Električne grelnice za savne - HARVIA Spirit SP60XW 6,0 kW WiFi set
Opis
Visokokakovostna dizajnerska peč HARVIA Spirit SP90XW 6,0 kW, zasnovana in izdelana na Finskem, je mojstrovina Harvia, ki združuje odlično izkušnjo savnanja z varnostjo in zanesljivostjo. Zasnova peči ščiti strukturo savne in ustvarja enakomerno temperaturo v savni zahvaljujoč edinstvenim in diskretnim prezračevalnim kanalom. Prezračevalni kanali hladijo stenske strukture in izboljšujejo pretok zraka skozi grelne elemente, kar ustvarja enakomerno toploto v savni.
Ukrivljene oblike električne peči za savno HARVIA Spirit odlikuje naraven dizajn. Dizajn peči poudarja okrogle kamne in ustvarja sodobno, a elegantno vzdušje. Pečica z WiFi je še posebej priročna za uporabo. Kot že ime pove, je HARVIA Spirit duh v vaši savni, ki zagotavlja mehko in prijetno savnanje. Peč HARVIA Spirit je kompatibilna z najpogostejšimi upravljalnimi ploščami, nadzorna plošča HARVIA Xenio WiFi in mobilna aplikacija MyHarvia pa zagotavljata najboljšo in najbolj vsestransko uporabniško izkušnjo. Z nadzorno ploščo Xenio WiFi in mobilno aplikacijo MyHarvia lahko upravljate vse funkcije savne, kot so temperatura, osvetlitev in prezračevanje.
Komplet vključuje:
- Električna peč za savno - HARVIA Spirit SP90XW 6,0 kW WiFi
- HARVIA kamni, 5-10 cm
- Zaščitno ohišje HARVIA Spirit SP60/90
- WiFi nadzorna plošča
Technical specification
- Garancija (leta) 2
- Država proizvajalka Finska
- Izhodna moč (kW) 6
- Priporočena velikost savne (m³) 5 - 8
- Mere širina (mm) 385
- Mere višina (mm) 687
- Mere globina (mm) 334
- Velikost kamna (cm) 5 - 10
- Prostornina kamna maks. (kg) 60
- Teža (kg) 13
- Varnostna razdalja spredaj (mm) 60
- Varnostna razdalja do bokov in hrbta / les in opeka (mm) 60 - 60
- Varnostna razdalja od zgornje površine do stropa min. (mm) 900
Navodila
Shipping information
Prednostna naloga našega podjetja je dostaviti blago najvišje kakovosti kupcem v času, ki jim ustreza, na mesto po njihovi izbiri.
Blago pošiljamo v vse države sveta, če pri izbiri naslova za dostavo ne najdete države ali mesta, ki ga potrebujete, nas kontaktirajte na e-mail [email protected] ali pokličite na kontaktno telefonsko številko, cena dostave vam bo izračunati individualno.
Dostava je vedno na voljo.
Informacije o dostavi:
Priprava vašega naročila za odpremo traja 2-3 delovne dni od trenutka, ko je plačilo prispelo na TRR trgovine. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, ga bomo predali kurirju za dostavo.
Čas dostave:
Dostava običajno traja 8–10 delovnih dni, pri večjih ali kosovnih naročilih pa lahko dobavni rok traja dlje.
Upoštevajte, da se naročila ne obdelujejo, odpošiljajo ali dostavljajo ob vikendih ali praznikih.
Najdaljši dobavni rok ne sme presegati 4–6 tednov.
Čas dostave se šteje od trenutka, ko je naročilo prevzeto in odpremljeno iz našega skladišča. Takoj, ko je naročilo odposlano, bo stranka prejela e-poštno obvestilo z vsemi podatki o sledenju njegovega naročila. Pogoji dostave se lahko spremenijo glede na oddaljenost ciljne točke.
Rok dostave na spletni strani je okviren.
Podjetje ne odgovarja za morebitne zamude pri dostavi.
Podjetje ne odgovarja za preureditev električarjev ali gradbenikov.
NB! Če naročila niste prejeli v zgoraj navedenem roku, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
Cene dostave na dom
Stroški pošiljanja po vsej Evropi se izračunajo po cenah kurirske službe.
Kurir se bo pred dostavo blaga za vas po telefonu dogovoril za sprejemljiv čas dostave (delovniki pon-pet 8:00 - 17:00).
Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, navedeno v spletni trgovini.
Stroški pošiljanja bodo dodani vrednosti nakupovalne košarice.
Zbiranje blaga
Prosimo, da ob prevzemu dostavljenega blaga preverite stanje pošiljke (embalaža), da embalaža ni deformirana ali poškodovana. Če sumite, da je paket poškodovan ali deformiran, ne podpisujte paketnih dokumentov in paket vrnite dostavljavcu. Če je paket v redu, potem podpišite račun (nakladnico) ali drug dokument o prevzemu pošiljke. Podpisan dokument je dokaz, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno.
Pri nakupu izdelkov, daljših od 2,4 m, bo stranka morda morala poskrbeti za razkladanje.
Vračilo blaga
Potrudimo se, da blago, kupljeno pri nas, zapakiramo. Na žalost lahko med prevozom včasih pride do škode. Tudi če ne veste, ali je kaj poškodovano ali ne, je vedno dobro fotografirati prispeli paket na vaš pametni telefon, potrebovali jih boste, če bi vsebino poškodovali.
Če vidite znake poškodovane embalaže, naredite naslednje:
1. Fotografirajte paket in se prepričajte, da so vidne poškodbe.
2. Razpakirajte svoje naročilo in preverite, ali so izdelki poškodovani, fotografirajte poškodovani izdelek.
3. Če pride do kršitve, nas obvestite na e-pošto [email protected]
NB! Za vse reklamacije poškodovanega ali pokvarjenega blaga morate reklamirati v enem (1) delovnem dnevu od datuma dostave. Podjetje mora prejeti vse podatke in opis v pisni obliki s priloženimi fotografijami poškodovanega blaga.
Kadar kupec noče prevzeti dostavljenega blaga, ki nima napake, nam mora plačati stroške vračila blaga.
Če imate kakršne koli zahteve ali pripombe v zvezi s storitvami dostave blaga, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Vsekakor bomo upoštevali vaše želje.