Garancija in vračilo

Vse blago velja za garancijski servis, ki ga je izjavil proizvajalec.

  • V skladu z direktivo EU 1999/44 / ES morajo države EU zagotoviti najmanj 24 mesecev garancijske dobe.
  • Za popravilo izdelka mora naročnik imeti potrdilo o nakupu ali izpolnjeno garancijo.
  • Če je izdelek zlomljeno pred koncem obdobja, določenega v garanciji, bodo garancijska popravila opravljena brezplačno.

Garancija obl igacije ne veljajo za :

  • pokvarjeni viri svetlobe;
  • če izdelek ni bil uporabljen za predvideni namen (komercialni ali industrijski namen ali v skladu z zahtevami, navedenimi v navodilih za uporabo) ;
  • je bilo opravljeno kakršno koli neodvisno popravilo poškodovanih tesnil ali če obstajajo znaki, ki poskušajo izdelek razstaviti;
  • če obstajajo znaki poškodb mehanskega ohišja ali drugih delov;
  • izdelek je bil napačno priključen na vir napajanja ali pokvarjen zaradi prekomernega visokonapetostnega impulznega napajanja za elektroinštalacijska dela v podstanicah in distribucijski opremi itd .;
  • izdelek je bil poškodovan zaradi neviht, požara, vode ali druge nesreče, agresivni materiali, tekočine itd .;
  • garancija ne velja za dodatke, dele in sklope izdelka, katerih obdobje uporabe je omejeno.

Embalaža

Vsem strankam svetujemo, naj obdržijo originalni paket staranje blaga v primeru, da potrebujete garancijski servis KOT to trdijo nekateri proizvajalci. Iz izdelkov ne odstranjujte serijske številke izdelkov ali drugih ustreznih informacij, potrebnih za identifikacijo blaga.

Vrnitev elementov

Če izdelek ne zahteva potreb stranke, je mogoče vrniti izdelek prodajalcu v 14 koledarskih dneh po prejemu.

Izdelek je treba vrniti neuporabljenega in v originalni embalaži, z izjemo prozorne vakuumske embalaže.

Vse tovarniške nalepke, vključno s serijsko številko, morajo biti na izdelku in / ali embalaža.

Če je kupec kupil neustrezno kakovost neživilskih izdelkov, o pomanjkljivostih katerih se s prodajalcem ni razpravljalo, ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva možnost:

  • za nadomestitev neustrezne kakovosti izdelka z ustreznimi kakovosten izdelek;
  • za znižanje cene;
  • v razumnem roku odstranite kratko prevzem blaga brez plačilnih napak;
  • za nadomestilo stroškov odstranjevanja napak na izdelku, če je kupec pomanjkljivosti odpravil sam ali s pomočjo tretjega dela po razumnem roku, v katerem prodajalec ni odpravil napak;
  • za odpoved prodajne pogodbe in zahtevo donos za plačani izdelek.

Predmeti bodo zamenjani ali vrnjeni kupcu na mestu nakupa. Kupec mora prodajalcu predložiti pisno zahtevo, v kateri navede pomanjkanje blaga. Vlogi je priložen blagajniški račun ali potrdilo o prodaji ali druga prodaja blaga od prodajalca, ki potrjuje dokument in prodajni dokument (če je za prodani izdelek določena garancijska doba).

Če kupcu oblika, velikost, barva niso všeč, vzorec predmeta ima pravico, da v štirinajstih dneh od datuma prodaje neživila, če prodajalec ni določil daljšega roka, blago nadomesti s podobnim izdelkom.

Če prodajalec artikla ne more spremeniti na ustreznega, kupec ima pravico, da v roku prodajalcu izdelek vrne in izterja denar, plačan zanj.